Resolució aprovada al Consell Nacional JSC per una tercera resposta a la consulta

0
626

La Joventut Socialista de l’Alt Penedès-Garraf presenta una resolució per a que la consulta aculli una tercera resposta.

El passat dissabte dia 19 d’octubre va tenir lloc el primer Consell Nacional de la Joventut Socialista de Catalunya del curs polític 2013-2014 a la Garriga.

En aquest Consell Nacional la Federació la Jsc de l’Alt Pendès-Garraf va presentar una resolució titulada: “La Jsc per una tercera resposta a la consulta” la qual va ser presentada per la Secretària d’Organització, Olga Villa.

Aquesta resolució reflexa que segons el CIS en una hipotètica sobre el dret a decidir no hi hauria una clara majoria sobre el si a la independència, i una clara diversitat dins del no, per tant la resolució opta per apostar a per una tercera resposta. Per tant es demana:

1. La defensa per part del Partit dels Socialistes de Catalunya la consulta legal i pactada amb l’Estat espanyol, rebutjant per complet la celebració d’unes eleccions plebiscitàries com a element polític per considerar la possible independència de Catalunya

2. La inclusió d’una tercera opció a la pregunta sobre una possible independència de Catalunya de l’Estat espanyol i que aquest sigui requisit per tal de fer possibles pactes sobre la consulta

3. Negociar i trobar agents socials i altres partits, per sumar veus i esforços per a la defensa de la tercera via dins la consulta

La resolució va ser aprovada per majoria. Podeu consultar la resolució sencera al document adjunt

FER UN COMENTARI

Please enter your comment!
Please enter your name here